FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
Podstawy - magazyn rakiet
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Forum BCS_Ogame_uni1 Strona Główna » Atak » Podstawy - magazyn rakiet
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Docek
Administrator



Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/8

Skąd: Nowy Sącz

 Post Wysłany: Czw 22:11, 16 Lut 2006    Temat postu: Podstawy - magazyn rakiet

Magazyny rakiet sa jednoczesnie czescia obrony i ataku.

W nich znajduja sie rakiety, które moga zniszczyc systemy obronne na innych planetach, (rakiety miedzyplanetarne) i takie, które wylapuja rakiety miedzyplanetarne (przeciwrakiety).



Zeby mozna bylo uzywac tych rakiet, trzeba najpierw zbudowac magazyn (budynki). Ten kosztuje na 1 poziomie 20k metali, 20k krysztalów i 1k deuterium i moze magazynowac na poziom 5 rakiet miedzyplanetarnych lub 10 przeciwrakiet. Na rozbudowe magazynu o poziom potrzebne jest jedno pole planety. Rakiety sa budowane jako obrona i nie potrzebuja, jak kazda obrona, pola planety.

Parametry:

Rakiety miedzyplanetarne

Koszty:
12.500 metali
2.500 krysztalów
10.000 deuterium

Sila:
12.000 punktów ataku


Budowa mozliwa od magazynu na 4 poziomie

Rakiety miedzyplanetarne maja ograniczony zasieg, który jest równy podwójnemu poziomowi napedu impulsowego, tzn. naped impulsowy na 10 poziomie = 10*2-1 = 19 systemów zasiegu - wlaczajac w to wasz wlasny . Te rakiety maja stala predkosc. We wlasnym systemie potrzebuja 30 sekund do osiagniecia celu, a z kazdym systemem dochodzi do tego 60 sekund.

Przeciwrakiety

Koszty:
8k metali
2k deuterium

Budowa mozliwa od magazynu na 2 poziomie

W zakladce budynki znajduje sie równiez opcja wyburzenia magazynów (po prostu na niego kliknac), zeby zrobic miejsce np. na nowe rakiety miedzyplanetarne. To nic nie kosztuje. Przed zburzeniem musicie opróznic magazyn.

Jezeli chcecie uzyc rakiet miedzyplanetarnych, musicie kliknac w menu galaktyki. Tam pokazane jest ile rakiet macie aktualnie do dyspozycji. Miedzy przyciskami szpiegowania i PN znajdziecie nowy symbol. On pokaze sie tylko wtedy, gdy planeta bedzie w zasiegu i bedziecie mieli do dyspozycji rakiety miedzyplanetarne. Jedno klikniecie na ten symbol i znajdziecie sie w nowym menu. Tutaj mozecie wybrac, ile rakiet ma byc wystrzelonych i co jest glównym celem. Glówny cel oznacza, ze bedzie on atakowany do momentu, az zostanie zniszczony lub rakiety sie skoncza. Nadmierna sila razenia przenoszona jest w sposób przypadkowy na pozostale cele. Obrona NIE jest potem odbudowywana - co zostalo zniszczone przez rakiete, pozostaje zniszczone. Jak juz nie ma innej obrony, to niszczone sa równiez rakiety miedzyplanetarne, które skladowane sa na atakowanej planecie. Nie moga one jednak stanowic celu glównego.

Sila razenia rakiet tego typu wzrasta wraz z rozwojem wlasnej technologii bojowej. U przeciwnika nie wliczaja sie w to powloki ochronne. Rakiety miedzyplanetarne nadaja sie wiec dobrze do ich niszczenia.

Przeciwrakiety wystrzeliwane sa automatycznie, gdy nadlatuja rakiety miedzyplanetarne i niszcza kazdorazowo jedna z nich.

Atakujacy nie otrzymuje raportu z przebiegu ataku. Wyrzadzone szkody mozna zobaczyc tylko dzieki sondom. Zaatakowany otrzymuje raport o nastepujacym wygladzie:


--------------------------------------------------------------------------------
Dowództwo floty: atak rakietowy

5 rakiet z planety Romulus [ 1:2:5 ] uderzylo w twoja planete kolonia 1:3:1!

Cele:

Trafiona obrona


--------------------------------------------------------------------------------
Najlepiej jest, jak kilka osób zawrze przymierze i razem, przez skoncentrowany ogien, zniszczy systemy obronne atakowanego.

Uzycie rakiet miedzyplanetarnych

Sila przebicia rakiety miedzyplanetarnej wynosi 12.000 punktów. Mozna ja zwiekszyc przez rozwój badan nad technologia bojowa. Pojedynczy atak tymi rakietami ma male szanse na powodzenie. Wiekszosc ma dobrze rozbudowane magazyny rakiet z odpowiednia iloscia przeciwrakiet i nie mozna sie przez to nawet dostac do brony. Jezeli chce sie zniszczyc taka obrone, najlepiej zaprosic do tego wszystkich sprzymierzenców. Kazdy buduje jedna lub wiecej kolonii w zasiegu rakiet, rozbudowuje magazyny do 4 poziomu i zaczyna produkcje rakiet. Wtedy nalezy wspólnie atakowac - fala po fali. Mozna to robic do calkowitego zniszczenia systemów obronnych. W zaleznosci od ich wielkosci i stopnia rozbudowy, moze to trwac bardzo dlugo.

Kto zostanie ofiara takich zmasowanych ataków ma wlasciwie tylko jedno wyjscie: atak jest najlepsza obrona. Jezeli wrogowie buduja zbyt duzo kolonii wokól wlasnej planety glównej - zaproscie kumpli i tez rozbudowujcie kolonie. Budujcie tez rakiety miedzyplanetarne i niszczcie rakiety wrogów. Poniewaz te zaliczaja sie równiez do obrony, mozna je zniszczyc rakietami miedzyplanetarnymi, jak nie ma juz innych systemów obronnych. Mozna je wiec zniszczyc zanim stana sie niebezpieczne. Tutaj tez sie sprawdza zasada: dzialac szybko. Jezeli rakiety miedzyplanetarne do nas leca, to jest juz za pózno.


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum BCS_Ogame_uni1 Strona Główna » Atak » Podstawy - magazyn rakiet
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group